Laden..
  • Hoe plaats ik online een bestelling?

    In de Intratuin webshop kun je producten en cadeaukaarten bestellen of een workshop reserveren. Dit gaat erg eenvoudig, in 3 stappen is je bestelling geplaatst!

    1. Stel je bestelling samen in de winkelwagen

    • Producten
      Ga naar het product dat je graag wil bestellen en klik op de groene knop ‘In winkelwagen’ om er 1 aan je winkelwagen toe te voegen. Wil je er meer van hetzelfde product, dan kun je dit naast de knop aangeven: door een aantal te typen of gebruik te maken van het plusje.
    • Cadeaukaarten
      Ga naar de cadeaukaart van jouw keuze en kies het bedrag of kies ‘Ander bedrag’ en vul zelf een bedrag in, van minimaal 5 euro en maximaal 150 euro. Klik op de groene knop ‘In winkelwagen’ om er 1 aan je winkelwagen toe te voegen. Wil je meerdere cadeaukaarten met hetzelfde bedrag, dan kun je dit naast de knop aangeven: door een aantal te typen of gebruik te maken van het plusje. Let op: wil je (als bedrijf) grote hoeveelheden Intratuin cadeaukaarten bestellen? Neem dan voor meer informatie contact met ons op via cadeaukaart@intratuin.nl.
    • Workshops en high tea
      Om een workshop of high tea te reserveren kies je het gewenste tijdstip bij jouw vestiging en klik je op ‘inschrijven’. Kies vervolgens voor hoeveel personen je wil reserveren en klik op ‘voeg toe aan winkelwagen’.

    Je kunt producten, cadeaukaarten en reserveringen voor een workshop of high tea samen in één winkelwagen stoppen en in één keer bestellen!

    De winkelwagen
    Gekozen producten, cadeaukaarten en workshops komen in de winkelwagen. Direct na het toevoegen zie je rechtsboven alle producten die daarin zitten en je kunt dan direct de winkelwagen bezoeken via ‘naar winkelwagen’ óf via het winkelwagen-icoontje rechts bovenin. In de winkelwagen kun je alle gekozen producten zien en eventueel aantallen aanpassen of artikelen verwijderen. Heb je een kortingscode? Stap 1 in de winkelwagen is de plek om deze toe te voegen!

    2. Gegevens invullen
    In stap 2 vul je je gegevens in, zodat wij weten voor wie de bestelling is. Vul eerst je e-mailadres in. Indien je een account hebt bij Intratuin herkennen wij je aan je e-mailadres en kun je daarna inloggen óf verder bestellen zonder in te loggen.

    Je kunt kiezen of je de bestelling op een ander adres wilt laten bezorgen.

    Kies daarna of je de bestelling wil ophalen in een Intratuin vestiging of dat je deze thuis wil laten bezorgen.

    3. Betaalmethode
    In stap 3 kies je de manier waarop je de bestelling wil betalen.

    Controle en veiligheid
    Tijdens alle stappen in het proces blijft jouw bestelling in beeld, zodat je altijd blijft zien wat je precies aan het bestellen bent en welke kortingen en eventuele verzendkosten worden verrekend. Alle gegevens die je invult verwerken wij uiteraard conform onze privacyverklaring en deze zullen wij enkel gebruiken voor het verwerken van je bestelling.

  • Heb ik een account nodig om online te kunnen bestellen?

    Nee, je hoeft geen account aan te maken om bij Intratuin een bestelling te plaatsen. Wij raden dit wel aan, omdat je dan in je account altijd je bestelling(en) kunt terugzien. Als je op een later moment toch besluit een account aan te maken, worden bestellingen uit het verleden (die geplaatst zijn met hetzelfde e-mailadres) alsnog toegevoegd en zichtbaar binnen je account.

  • Kan ik als bedrijf een online bestelling plaatsen?

    Ja, het is mogelijk om als bedrijf een bestelling te plaatsen. In stap 2, bij het invullen van je gegevens, kun je een bedrijfsnaam toevoegen.

    • Houd er rekening mee dat de prijzen op de webshop inclusief BTW zijn en het te betalen bedrag ook inclusief BTW is.
    • Houd er rekening mee dat betalen alleen mogelijk is met creditcard en iDeal.
    • Het is niet mogelijk voor bedrijven om op rekening te bestellen of te kiezen voor 'Pay after Delivery'.
    • Het kan zijn dat een artikel wel beschikbaar is, maar niet in de (grote) aantallen die gewenst zijn (ondanks dat het wel mogelijk is dit aantal te bestellen). Mocht dit voor jouw bestelling het geval zijn, dan nemen we hierover contact met je op.

     

    Ben je van plan om grote aantallen te gaan bestellen, dan willen we je adviseren hiervoor eerst contact op te nemen met een van onze vestigingen. Vaak kunnen zij dit gemakkelijker regelen dan wanneer het via de webshop besteld wordt. Omdat al onze bestellingen uit de winkels verzonden worden en grote aantallen vrijwel nooit in die getale aanwezig zijn in één winkel, bestaat de kans dat het in meerdere verschillende pakketten verstuurd moet worden. Door het direct met een winkel zelf te regelen, kan dit vaak voorkomen worden en dit reduceert het aantal leveringen en levermomenten.

  • Kan ik mijn online bestelling als cadeau laten inpakken?

    Het is helaas nog niet mogelijk om je bestelling als cadeau in te laten pakken. Ook is het helaas niet mogelijk om een persoonlijke boodschap aan je bestelling of cadeaukaart toe te voegen.

    De factuur van de bestelling wordt altijd meegeleverd en is dus zichtbaar voor de ontvanger van het pakket, we kunnen dit niet tegenhouden. Enige uitzondering is bij een cadeaukaart, deze worden door een externe partij verzonden en hierdoor ontvangt de ontvanger hier geen factuur bij.

  • Hoe werkt de oud voor nieuw regeling?

    Sta je op het punt een aankoop te doen van een elektrisch apparaat, zoals bijvoorbeeld een grasmaaier, dan is het mogelijk om het oude (soortgelijke) apparaat in te leveren zodat deze milieuvriendelijk verwerkt kan worden. Het oude apparaat kan ingeleverd worden bij een Intratuin winkel, een inleverpunt in de buurt of bij de gemeentelijke afvalstraat.

    Indien je het nieuwe apparaat online besteld hebt bij Intratuin, is het mogelijk om het oude via PostNL naar ons op te sturen. De voorwaarden van het terugsturen zijn

    • Het is een elektrisch apparaat dat op batterijen of netstroom werkt(e).
    • Het apparaat is leeg en schoon.
    • Het apparaat wordt in een stevige verzendklare verpakking aangeboden. Het pakket mag maximaal 58 x 78 x 175 cm zijn en mag niet zwaarder dan 30 kg wegen.

    Zo werkt het

    • Neem contact op met onze klantenservice en laat ons weten wat je van plan bent op te sturen. Je ontvangt van de klantenservice het juiste antwoordnummer.
    • Noteer het antwoordnummer op het pakket en lever het pakket in bij een PostNL pakketpunt.

    Is het pakket te groot en/of te zwaar om met PostNL te versturen, neem dan contact op met de klantenservice om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

  • Kan ik een product (na)bestellen in de winkel?

    Elke Intratuin winkel kan, zolang de voorraad strekt, een product nabestellen. Neem hiervoor contact op met jouw Intratuin.

Bel: 088 030 8110

Neem gerust contact met ons op

Wil je iets laten bezorgen in Belgie?

Hier op Intratuin.nl bezorgen we alleen in Nederland

Back to top